سلام ، به سایت انبار مرکزی ضایعات خوش امدید

لوگو

خیابان آزادی

ایران ، تهران

بازیافت ضایعات آهن در کارخانه های صنعتی

بازیافت ضایعات آهن در کارخانه های صنعتی

بازیافت ضایعات آهن

در واقع، در فرآیند تولید، شاهد تولید مقدار قابل توجهی ضایعات آهن توسط تجهیزات فرآوری هستیم که نمی‌خواهیم به کوه ضایعات ختم شود.

انبار مرکزی ضایعات بهترین خریدار ضایعات در تهران

اما هر مدیری باید ارزش آهن ضایعات تولید شده را بداند. و این یک ضرب المثل است که روزی به ذهن می رسد. تا حد امکان از مواد استفاده مجدد یا بازیافت کنید

۱ میلیارد دلار در سال درآمد کسب کنید.

جنرال موتورز یک برنامه بازیافت برای طیف وسیعی از اقلام، از آهن ضایعات گرفته تا لاستیک‌ها و کارتن‌های مستعمل توسعه داده است. و در حالی که آژانس درآمدی برای شرکت ایجاد کرده است

سازمان حفاظت از محیط زیست تخمین می زند که کارخانه های صنعتی در سراسر ایالات متحده در حال حاضر ۷.۶ میلیارد تن زباله غیر خطرناک در سال تولید می کنند.

بسیاری از آن به محل های دفن زباله ختم می شود، جایی که به طور بالقوه می تواند خطری برای محیط زیست باشد. این به دلیل مواد شیمیایی موجود در آنها است. بنابراین کاری که جنرال موتورز انجام می دهد هم به اقتصاد و هم به منابع طبیعی ما کمک می کند

به همین دلیل است که اپراتورهای کارخانه باید بدانند که آهن ضایعات آنها نه تنها پتانسیل استفاده مجدد را دارد، بلکه می تواند راهی برای افزایش درآمد شما نیز باشد.

فرصت های خوب بازیافت ضایعات آهن

مدیران کارخانه با ضایعات چه می کنند

حال که میدانیم بازیافت ضایعات آهن در کارخانه های صنعتی از بهترین راهکارهای بازیافت ضایعات است باید بدانیم که مدیران کارخانه با ضایعات چه می کنند. جنرال موتورز با جمع آوری آهن ضایعات برای بازیافت به جای دفع زباله، به نمونه ای عالی برای سایر کارخانه های تولیدی تبدیل شده است. مدیران جنرال موتورز یک منبع عالی را کشف کرده اند.

و تعداد فزاینده ای از کارخانه ها این منبع بی عیب و نقص را شناسایی کرده اند. قبل از اینکه آهن ضایعات را بیرون بیاندازید، مطمئناً فکر کردن مفید است. تقریباً همه آنها در طول فرآیند تولید خود ضایعات آهن تولید می کنند.

امروزه بیشترین تلاش و تمرکز بر بازیافت و بازیافت ضایعات است و برای برخی از مدیران کارخانه این به معنای اندازه گیری میزان آهن ضایعات تولید شده در فرآیند تولید و ردیابی ضایعات بر اساس محصول نهایی یا خط محصول است.

برخی از شرکت ها ضایعات و منبع تولید آن را مطالعه کرده اند و به دنبال راه هایی برای بهبود روند تولید و یافتن راه هایی برای کاهش هزینه ها هستند. مطالعه محصولات و فرآیندهای مورد استفاده در تولید نیز به تعیین قیمت تمام شده مواد کمک می کند.

اما هزینه ها را می توان از طریق فرآیند بازیافت بازیابی کرد، که به کاهش ضایعات اضافی و آهن ناخواسته کمک می کند. و به شرکت ها راهی برای کسب درآمد می دهد. مواد شیمیایی موجود در آهن ضایعات مانند جیوه در صورت قرار گرفتن در معرض خاک می تواند خطرناک باشد

با دور نگه داشتن این مواد از محل های دفن زباله، کمک قابل توجهی به محیط زیست می شود.

تولیدکنندگان چه نوع قطعاتی را می توانند بازیافت کنند

بسیاری از اقلام بازیافت شناخته شده در کارخانه های تولید وجود دارد. برخی از کارخانه های بازیافت فلزات پول خوبی برای اقلامی مانند آلومینیوم، برنج و سایر فلزات پرداخت می کنند.

در واقع تولیدکنندگان چه نوع قطعاتی را می توانند بازیافت کنند ، در بین هر کسب و کاری، کارخانه های تولیدی اغلب بهترین پتانسیل بازیافت را دارند که به نوبه خود منجر به پرداخت های خوب می شود.

سوال اینجاست که آیا از این فرصت استقبال می کنند و از آن استفاده می کنند یا نادیده می گیرند!؟ برای برخی از کارخانه ها ممکن است اتلاف وقت و پول به نظر برسد، اما در ابتدا.

این کارخانه، بزرگ یا کوچک، راه هایی را برای تشویق بازیافت ضایعات تولید شده در فرآیند تولید فراهم می کند.

اپراتور کارخانه باید با فردی کار کند تا آهن ضایعات تولید شده را تعیین کند و برای تعیین میزان آهن ضایعات تولید شده در هفته و یک ماه تولید، قابل بازیافت باشد.

قدم بعدی یافتن راهی برای تغییر و تسهیل فرآیند جداسازی آهن ضایعات از خط تولید است تا تأثیر منفی بر بهره وری و عملکرد کارکنان نداشته باشد.

موادی که می توانید به انبار بازیافت ضایعات آهن بیاورید

موادی که می توانید به انبار بازیافت ضایعات آهن بیاورید

موادی که باید جستجو کنید و موادی که می توانید به انبار بازیافت ضایعات آهن بیاورید شامل موارد زیر باشد:

  • تراشکاری، سوراخکاری و برش فلزی
  • فولاد
  • مس
  • آلومینیوم
  • برنج
  • برش فلز، کلاف و ریخته گری
  • طبل های فلزی
  • سطل های ذخیره سازی
  • تجهیزات و ماشین آلات داخل کارخانه از کار افتاده
  • قطعات تولیدشده معیوب

با ایجاد فرآیندی برای جداسازی و جمع آوری مواد قابل بازیافت، باید سطل های بازیافت را در مکان های خاصی قرار دهید. چه چیزی می تواند روند جمع آوری را بهبود بخشد. همچنین سبدها باید علامت گذاری شوند تا مشخص شود در کدام یک از سبدها چه موادی قرار داده شده است

طرح بازیافت را در طول آموزش برای همه کارکنان توضیح دهید. و به این نکته اشاره کنید که کل برنامه بازیافت شرکت چقدر برای افراد شما مهم است که بتوانند در این فرآیند سرمایه گذاری کنند.

می توانید یک کتابچه راهنمای بازیافت دریافت کنید. همچنین اگر برنامه بازیافت موفقیت آمیز باشد و شروع به رشد کند، می توان آن را تغییر داد.

از سوی دیگر، داشتن فردی که بتواند پردازش ضایعات را به طور منظم نظارت کند مفید است.

مهمتر از همه، این رویکردی است که می تواند توسط تعدادی از امکانات اتخاذ شود، از جمله:

  • ماشین آلات
  • تولید کنندگان پنجره
  • سازندگان خودرو
  • سازندگان فلز
  • عملیات بسته بندی

مزایا واضح است که صرفه جویی در هزینه، جریان درآمد جدید، و یک مزیت عمده برای محیط زیست است.

فرصت بازیافت آهن ضایعات

امروزه کارخانه های تولیدی می توانند از این فرصت بازیافت آهن ضایعات خود به جای دور ریختن آن استفاده کنند. همچنین می توانید برای کسب درآمد بیشتر و رهایی از حجم عظیم آهن ضایعات با تیم پشتیبانی ضایعات انبار مرکزی تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.