سلام ، به سایت انبار مرکزی ضایعات خوش امدید

لوگو

خیابان آزادی

ایران ، تهران

عوامل تاثیر گذرا بر قیمت ضایعات آهن

عوامل تاثیر گذرا بر قیمت ضایعات آهن

عوامل طبیعی تاثیر گذرا بر قیمت ضایعات آهن

فصل طوفان برای شهرهای طوفانی مانند دریای کارائیب، خلیج مکزیک و اقیانوس اطلس از اوایل ژوئن تا اواخر نوامبر هر سال ادامه دارد. با این حال، الگوهای آب و هوایی که بر فراز اقیانوس اطلس شکل می‌گیرد بادهای ویرانگر و سیلاب‌های سیل آسا را ​​به همراه دارد که شهرهای ساحلی را به حرکت در می‌آورد و باعث ویرانی می‌شود. در نیمکره شمال غربی، واحد اندازه گیری قدرت طوفان با میزان خسارت مالی که برجای می گذارد اندازه گیری می شود.هر طوفان بزرگ یا رویداد آب و هوایی شدید در واقع تاثیری پایدار بر اقتصاد دارد. اگرچه مطالعات متعددی در مورد چگونگی تأثیر طوفان ها بر ثروت انجام شده است، برخی از افراد در سال های اخیر تأثیرات کلان برخی صنایع مانند چگونگی عوامل طبیعی تاثیر گذرا بر قیمت ضایعات آهن را مورد سؤال قرار داده اند.

طوفان ها و اقتصاد ایالات متحده

طوفان ها و اقتصاد ایالات متحده

حال که می دانیم عوامل تاثیر گذرا بر قیمت ضایعات آهن وجود دارند به مواردی از ان میپردازیم. برای درک اینکه چگونه طوفان ها و اقتصاد ایالات متحده به عبارتی اثر طوفان بر قیمت سنگ آهن ضایعات در ایالات متحده تأثیر می گذارد، مهم است که دید واضحی از نحوه تأثیر آنها بر اقتصاد داشته باشید. هنگامی که طوفان اندرو در سال ۱۹۹۲ باهاما، فلوریدا و سواحل خلیج فارس را درنوردید، بیش از ۲۷ میلیارد دلار خسارت وارد کرد. در سال ۲۰۱۷، طوفان ایرما و طوفان ماریا مجموعا بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار خسارت وارد کردند. با این حال، آسیب اقتصادی مستقیم ناشی از طوفان های گسترده اغلب کمتر قابل مشاهده است و بسیار مهم تر است. در مطالعه ای که توسط فدرال رزرو در مورد مصرف مصرف کننده انجام شد، محققان دریافتند که هزینه های اختیاری، مانند بازارهای خرده فروشی و رستوران ها، با نزدیک شدن به طوفان به طور چشمگیری کاهش یافت. برعکس، هنگامی که طوفان ها فروکش می کنند، معمولاً با از سرگیری فعالیت های عادی خرده فروشان، رستوران ها و مشاغل و شروع ساخت و ساز برای ترمیم خسارت طوفان، هزینه های مصرف کننده افزایش می یابد. تأثیر اقتصادی طوفان‌ها معمولاً به محل وقوع طوفان بستگی دارد، اما عموماً محلی است و هیچ تأخیر دائمی در اقتصاد ایجاد نمی‌کند.

چگونه طوفان ها بر عملکرد ضایعات آهن تأثیر می گذارند

چگونه طوفان ها بر عملکرد ضایعات آهن تأثیر می گذارند؟ هنگامی که سیل شدید با طوفان همراه است، فروشندگان آهن ضایعات به دلیل هجوم ماشین های خراب، ماشین لباسشویی، خشک کن، تهویه مطبوع، یخچال، سایر لوازم خانگی و مصالح ساختمانی، به طور چشمگیری بازیافت فلز را افزایش می دهند. به طور کلی، طوفان یک مشکل مضاعف برای آهن فروشان ضایعات است. نه تنها انبارهای بازیافت آهن ضایعات معمولاً افزایش قابل توجهی در مصرف آهن ضایعات را تجربه می کنند، بلکه طوفان می تواند حمل و نقل مواد آهن ضایعات را به شدت به تاخیر بیندازد. اغلب، کامیون ها باید منتظر بمانند تا آب های سیل فروکش کند تا عملیات بازیابی برای حذف وسایل نقلیه آسیب دیده آغاز شود. هنگامی که طوفان بر ترافیک جاده ها تأثیر می گذارد، کامیون های حامل ضایعات ممکن است بیشتر طول بکشد و آب و هوای بد در دریا می تواند کشتی ها را برای مدت طولانی در بندر نگه دارد.

 طوفان چگونه بر قیمت ضایعات آهن تأثیر می گذارد

طوفان چگونه بر قیمت ضایعات آهن تأثیر می گذارد

وقتی در نظر می گیریم که طوفان چگونه بر قیمت ضایعات آهن تأثیر می گذارد، مطالعات کمتری در مورد تأثیر کلی اقتصادی وجود دارد. منطقی است که فرض کنیم طوفان بر قیمت آهن ضایعات تأثیر می گذارد و به طور چشمگیری عرضه آهن ضایعات را افزایش می دهد زیرا مردم و مشاغل شروع به نجات سازه ها و وسایل نقلیه آسیب دیده طوفان می کنند.

به عنوان مستاجر اصلی اقتصادی، افزایش شدید عرضه باعث کاهش قیمت ها می شود، به این معنی که طوفان ها قیمت آهن ضایعات را پایین می آورند. با این حال، در واقعیت، تلاش‌های بازسازی پس از طوفان می‌تواند تقاضای قابل‌توجهی برای آهن ضایعات، از جمله میلگرد و محصولات فولادی، که معمولاً از عرضه موجود فراتر می‌رود، ایجاد کند.

بنابراین، آنچه که ما معمولاً در قیمت‌های سنگ‌آهن ضایعات بعد از طوفان مشاهده می‌کنیم، کاهش شدید قیمت سنگ‌آهن ضایعات است که با اطمینان از تلاش‌های بازسازی، افزایشی برابر یا قابل‌توجه‌تر به دنبال دارد.

قیمت ضایعات آهن

قیمت آهن ضایعات از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است، بنابراین برای اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.