سلام ، به سایت انبار مرکزی ضایعات خوش امدید

لوگو

خیابان آزادی

ایران ، تهران

خرید و فروش ضایعات آهن

خرید و فروش ضایعات آهن

خرید و فروش ضایعات آهن
خرید و فروش ضایعات آهن این مقاله شما را با ضایعات آهن و انواع مختلف آن آشنا می کند و همچنین توضیحاتی اساسی در مورد فرآیند تولید ضایعات آهن ارائه می دهد.

ضایعات آهن چیست؟

ضایعات آهن یا آهن قراضه به کالاهای معیوب، ضایعات چدن و ​​فولادی گفته می شود که قابل استفاده نیستند. موادی که قابل بازیافت هستند، مانند آهن قراضه، ضایعات آهن نامیده می شوند. به طور کلی، به منابع قابل بازیافتی که می توان در صنایع ساختمانی یا خودروسازی دور انداخت، ضایعات می گویند.

ضایعات فلزی و آهن حاصل از تولید محصول دارای ارزش پولی بوده و از نظر تجاری قابل توجه هستند. آنها همچنین ممکن است بازیافت شوند. اینها به عنوان قراضه نیز شناخته می شوند.

خرید و فروش ضایعات در تهران

تمایز بین ضایعات و زائدات

ضایعات چیست؟

واحدهایی هستند که استانداردهای تولید را برآورده نمی کنند، توانایی خود را در اجرای عملکرد خود از دست می دهند و از عملیات یا فرآیند تولید خارج می شوند یا به عنوان قراضه فروخته می شوند. ضایعات ها ممکن است دور ریخته شوند یا به عنوان مواد خام برای تولید محصولات مشابه یا متفاوت استفاده شوند. و ضایعات های معمولی و قابل مدیریت ایجاد می شود. ضایعات غیرعادی یک محصول معین، مقدار یا تعداد ضایعات محصول است که از مقدار یا تعداد ضایعات معمولی محصول بیشتر باشد. زیرا وقوع آنها غیرقابل پیش بینی و قابل کنترل هستند.

زائدات – موارد اضافی:

در ارتباط با بقایای ورق های برش آهن، ضایعات اصلی، لبه های گرد و دم قیچی به عنوان زائدات شناخته می شوند. این زائدات در طول فرآوری مواد خام برای ایجاد محصول نهایی تولید می شوند و می توانند برای همان عملکرد مجددا مورد استفاده قرار گیرند. مثال: زائدات چوبی که از ساخت میز و صندلی یا برش های ورق آهن باقی مانده است.

خرید ضایعات در تهران
بازیافت ضایعات آهن

برای استفاده مجدد از آنها در سایر عملیات های بازی، به این ماده گفته می شود. نمونه هایی از کالاهای معمولی قابل بازیافت عبارتند از

۱)آهن قراضه
۲) آهن
۳) پلاستیک
4) کاغذ

5) شیشه
۶) مقوا
۷)  مواد شیمیایی

بهترین خرید و فروش ضایعات آهن

مواد شیمیایی قابل بازیافت و به کمپوست تبدیل می شوند.
بازیافت باعث از بین رفتن و هدر رفتن منابع ملی و تولیدی و کاهش قابل توجهی در مصرف مواد خام و انرژی می شود. علاوه بر این، بازیافت گازهای گلخانه ای را به حداقل می رساند.

بازیافت فولاد و آهن:

فولاد دارای بیشترین ارزش ناخالصی و بیشترین حجم تولید در بین فلزات و همچنین قیمت ارزان تری نسبت به سایر فلزات است. به طور معمول، فلزات در بخش‌هایی مانند ساختمان‌ها، ساختمان‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات، ابزارآلات و خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نتیجه این صنایع بیشترین منابع را بازیافت می‌کنند. خرید و فروش ضایعات آهن و مواد اولیه مناسب برای تولید محصولات جدید فولادی محدود است. در قرن دوازدهم، حجم عظیم تولید و فولاد، صنعت فرآوری ضایعات از منابع ثانویه را ضروری کرد و منشأ کسب و کار بازیافت شد.
در مورد طبقه بندی قراضه می توانم بگویم که عیار آن تعیین کننده طبقه بندی آن است و قراضه بر اساس این طبقه بندی برای ذوب آهن در کوره های فولادی فرآوری می شود.

مشاغل آهن و فولاد قراضه خود را به دو دسته بزرگ محلی و بین المللی تقسیم می کنند.

بهترین خرید و فروش ضایعات آهن

قراضه داخلی

در اینجا، ما هر مرحله مربوط به ایجاد اقلام فولادی و وام محلی را شرح می دهیم.
شمش ها، تکثال ها و شمشال ها را به صورت فولاد مذاب از کوره می ریزند. پس از ریخته‌گری شمش و نورد اصلی، اندازه‌های ضایعات بالاتر به پوسته‌ها، برش‌های انتهایی و زائده‌ها تبدیل می‌شوند.

جمع آوری این ضایعات در واحد مناسب ساده است و آنها بر اساس نوع آلیاژ جدا می شوند. این نوع قراضه از واحدهای تولیدی حذف نمی شود، زیرا اکثر کارخانه های نورد فولاد فقط فولاد خام تولید می کنند. بنابراین قراضه داخلی در چرخه صنعت فولاد باقی می ماند و در آمار بازیافت فولاد لحاظ نمی شود.

موادی که می توانید به انبار بازیافت ضایعات آهن بیاورید

قراضه های خارجی

بازیافت قراضه های خارجی به دو دسته جدید و قدیمی تقسیم می شود.
ضایعات صنعتی جدید تولید شده توسط ارائه دهندگان کالاهای فولادی تکمیل شده شامل صفحات پردازش، بدنه خودرو، ابزار و میخ می باشد. کیفیت این نوع ضایعات به خوبی تثبیت شده است.

کاملاً مشهود است که این ماده یک محصول جانبی ذاتی فرآیند نورد است و صرفاً زباله نیست. خرید و فروش سطل زباله در این ضایعات شامل برش ها و باقیمانده صفحات و سیم و همچنین کالاهای معیوب از نوع آلیاژی خاص است که قابل فروش نیست. مصرف می کنند.

این شکل از زباله کیفیت اولیه خود را حفظ می کند، زیرا ترکیب آن شناخته شده است و تغییری نکرده است.
اشکال دیگر این نوع ضایعات شامل براده ها و تراشه های آهنی است که از ساخت ماشین آلات به دست می آیند و همچنین آنهایی که از نورد، سوراخ کاری و برش فلز به دست می آیند. این مواد ترکیبات آلیاژی متنوعی دارند و اکثر آنها با روغن، رنگ و سایر فلزات آلوده هستند. یک محصول فولادی معمولی که عمر مفید آن به پایان رسیده است o نامیده می شود

قراضه ld یا فرسوده خودروها، اقلام خانگی مانند یخچال و فریزر، اجزای ساختمان، پل ها و غیره منابع اولیه ضایعات قدیمی هستند.

گروهی از کارگران ضایعات

افراد و شرکت های بزرگ خرید و فروش ضایعات آهن را برای بازیافت ضایعات آهن توسعه داده اند و گروه جمع آوری کننده های ضایعات آهن بهترین قیمت را برای ضایعات آهن شما ارائه می دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.