سلام ، به سایت انبار مرکزی ضایعات خوش امدید

لوگو

خیابان آزادی

ایران ، تهران

بازیافت فیلتر روغنی

بازیافت فیلتر روغنی

فیلتر روغنی و بازیافت آن

فیلتر های روغنی و بازیافت آن  پس از استفاده مانند روغن های کارکرده ضایعات محسوب میشوند و باید با توجه به شرایط خودش بازیافت شود. در صورتی که ممکن است میتوان از فیلتر های خالی استفاده شده برای بازیافت روغن جمع آوری شود علت اینکه میتوان از فیلتر ها دوباره استفاده کرد این است که خرده فاز هایی در آن وجود دارد که باعث میشود دوباره استفاده شود و تولیدکنندگان فولاد می توانند به عنوان مواد اولیه از آنها استفاده کنند.

به گزارش انبار مرکزی ضایعات فیلتر روغن های استفاده شده و کارکرد خودرو یکی از محصولاتی هستند که به عنوان یکی از آلوده کننده های محیط‌ زیست محسوب میشوند که به شدت آلوده کننده هستند بازیافت به صورت ناشیانه و یا غیر مناسب میتواند به محیط زیست بسیار آسیب بزند و تاثیر زیادی بر محیط زیست داشته باشد. تحقیقات انجام شده نشان میدهد که یک گالن روغن کارکرده  می تواند تا یک میلیون گالن آب را آلوده کندپس متوجه خواهیم شد که محیط زیست را بسیار آلوده میکنند ولی برای جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست میتوان آن را بازیافت کرد با بازیافت گالن های روغنی  و می توان تهدید آلودگی و مضر بودن آنها را به فرصت تبدیل کرد.

فیلتر خودرو و انواع فیلتر و نحوه بازیافت آنها

فیلتر خودرو و انواع فیلتر و نحوه بازیافت آن پس از استفاده از فیلتر های خودرو میتوان آنها را بازیافت کرد که دومرحله دارد و به دو صورت انجام میشود:

مرحله اول روغن باقی مانده در فیلتر را تخلیه میکنند که یا روغن سوخته اس یا کارکرده اس و بعد از جمع آوری آنها به بخش بعدی منتقل  میشوند

در مرحله دوم تمام ناخالصی ها از آن جدا میشود نظیر :انواع ترکیبات سنگین، آسفالت، واکس و …  هستند برای استفاده مجدد باید به آن Additive  اضافه شود که با اضافه کردن این ماده به ر‌وغن آن را به  به روغن موتور، روغن پایه و سایر روغنهای مورد نیاز تبدیل میکند . قسمت بدنه فیلتر که حدود ٨۵ درصد وزنی فیلتر را تشکیل می دهد نیز جهت فرآیند قطعه قطعه شدن، پرس کاری و استفاده مجدد به واحدهای مربوطه فرستاده می شود.

محصولاتی که از ضایعات آهن و یا به عبارت دیگر آهن قراضه که از خرد کردن و له کردن و پرس کردن  استیل بدنه فیلتر و همچنین روغن کارکرده داخل فیلتر می باشند.

کارکرد روغن های استفاده شده از این روغن ها هم میتوان به عنوان سوخت استفاده نمود و هم می توان آن را طی پروسه های مختلف تصفیه کرد.

همچنین میتوان ضایعات آهن را با ارسال به کارخانه پرس‌ کرد و به محصولات دیگر مانند تسمه و …. تبدیل کرد و دوباره از این قراضه ها استفاده کرد.  پس میتوان نتیجه گرفت که روغن های کارکرد و ضایعات آهنی استانداردی ندارند  روغن استفاده شده هرچقد ناخالصیش‌کمتر باشد هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی میشود و به زمان کمتری هم نیاز پیدا خواهد کرد

محاسن بازیافت فیلتر روغنی

محاسن بازیافت فیلتر روغنی به هدر رفتن منابه نفتی و فولادی که هزینه آنها هم بسیار است اصلا مناسب نیست به همان اندازه هم دور ریختن فیلتر های روغنی مناسب نیست با بازیافت این روغن ها میتوان از آسیب رساندن و آلوده کردن محیط زیست جلوگیری کرد اگر این روغن ها حتی به صورت خیلی کمی هم با آب ترکیب شوند باعث تغییر در مزه آب و مسمومیت میشود و همچنین اگر مقداری بسیاری با آب ترکیب شوند باعث مشکلاتی در تصفیه آب میشوند

پس ما با بازیافت دوباره آن میتوانیم از اسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری‌کنیم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.